Egy-egy ország autópiacát jellemzően az adott térségben erős gyártói gyökerekkel is jelen levő márkák szokták meghatározni, és ez sokáig így volt Magyarországon is. Az elmúlt években azonban ez megváltozott, és évek óta egy olyan márka éri el a legnagyobb sikereket a személy- és kishaszonjármű piacon, amely nem rendelkezik itthon semmilyen gyártóbázissal. Ez a márka a Ford, mely 2015-ben 12,2%-os piaci részesedéssel végzett az első helyen a magyarországi újautó forgalmazók között. Szamosi Viktor a márka magyarországi ügyvezető igazgatója adott interjút a Portfolionak.
A hazai piacon az elmúlt években komoly növekedést és az utolsó hat évből öt alkalommal a piacvezető pozíciót megszerző Ford magyarországi ügyvezetője, Kővágó-Laky Andrea - akinek munkáját a szakma tavaly az 'Év Menedzsere' címmel is elismerte -, a Ford Európán belül kap új lehetőséget, korábbi feladatait pedig az elmúlt évek sikereiben nagy szerepet játszó Szamosi Viktor, a Ford eddigi magyarországi kereskedelmi igazgatója veszi majd át.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Az orosz terv három részre osztaná a megtámadott országot.
Az Oresnyik bevetése kapcsán szólalt meg az ukrán elnök.
Több száz embert küldhettek el.
Megérkeztek a 2025-ös extraprofitadó részletei.
Megérkezett a Préda, a Portfolio kiberbűnügyi podcastjének második epizódja.
Az eszkaláció lépéskényszerbe hozta a honvédelmi minisztériumot.